ELİF KAYA - SARIL BANA ŞARKI SÖZÜ

elif kaya şarkı sözleri
Elif Kaya
Karanlık Dünyam
ELİF KAYA-SARIL BANA ŞARKISI 2014

Dertlerim sarmış beni
Simsiyah bir tül gibi
Gel bir bak şu halime
Deli olurum deli

Yaşanan anılarım dün gibi
Söndürme bu ateşi kül gibi

Haydi inat etme, bana olmaz deme
Seviyorum de sarıl bana

Ay ay ay... Ay ay ay...

Ah görür görmez seni
Bir düşünsene beni
Aklım başımdan gider
Deli olurum deli

Yaşanan anılarım dün gibi
Söndürme bu ateşi kül gibi

Haydi inat etme, bana olmaz deme
Seviyorum de sarıl bana
http://www.yeni-sarkisozleri.blogspot.com.tr
Ay ay ay... Ay ay ay...


elif kaya hadi inat etme seviyorum de şarkısı, elif kaya dertlerim sarmış beni şarkı sözleri, 2014 elif kaya sarıl bana şarkı sözleri, elif kaya haydi inat etme bana olmaz de seviyorum de sarıl bana sözleri

0 yorum: